Om os

KÆRE BRUGERE AF UNGDOMSSKOLEN

Velkommen i Nyborg Ungdomsskole. Ungdomsskolen er et fritidstilbud til alle unge fra 7. Klasse til 18 år, som er bosiddende i Nyborg kommune.

Tilbuddet, som du kan se her på vores nye hjemmeside, indeholder rigtig mange muligheder for dig til at deltage i vort store udbud af forskellige fag og fritidsaktiviteter.

Vi har i mange år, til alle unge, udleveret et katalog, hvor det også fremgår, hvilke fag der tilbydes. Tilmeldingen til alle vores super gode tilbud foregår via hjemmesiden. Der vil løbende blive oprettet nye hold og events så hold øje med hjemmesiden, facebook og instagram.

Vi vil løbende opdatere hjemmesiden, og hvis du opdager noget som er forkert eller du eventuelt skulle have en god idé til at gøre vores hjemmeside bedre, er du meget velkommen til at kontakte os.

På hjemmesiden præsenteres de fag, som du kan vælge i Nyborg Ungdomsskole. Du kan således selv sammensætte dit ungdomsskoleskema og dermed afgøre, hvorledes du bedst vil anvende din fritid.

Så prøv at klikke dig ind på de forskellige sider på hjemmesiden og se, om der ikke også skulle være noget, som falder i din interesse.

Tilbuddet i ungdomsskolens fagrække er bred, og der er noget for enhver smag – sikkert også din. I ungdomsskolen er alle fag lige vigtige, – om det er boglige fag, værkstedsfag eller mere kreative fag. Kom og vær med. Foruden de faglige kundskaber får du et godt samvær med andre unge. Ungdomsskolens hold går på tværs af skoler, alder og køn. Du kan tillige vælge frit mellem fagene i Nyborg, Ørbæk og Ullerslev, men du skal selv sørge for transporten.

Nyborg Ungdomsskole er aktiv partner i Erasmus+ projekter.

Vel mødt i Nyborg Ungdomsskole.

Anja Kongsdal                                   Carsten Højgaard
Bestyrelsesformand                             Ungdomsskoleleder