En-dags skitur til Tyskland

500 kr.
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

I et samarbejde mellem Nyborg, Svendborg, Faaborg-Midtfyn, Nordfyns og Odense Ungdomsskoler har du nu mulighed for en hel dag fyldt med fede skioplevelser i Alpincenter Hamburg-Wittenburg, lørdag d. 23. November.

Turen her er både for nybegyndere og øvede. Der vil være intro til stedet. Der vil være en erfaren medarbejder med fra Nyborg Ungdomsskole.

Du SKAL medbringe: Handsker, hue, halstørklæde, varme skisokker (ikke bomuld), mad/drikke til turen frem og tilbage, samt lidt euro (en euromønt er bl.a. påkrævet for at bruge et skab i lejeområdet).

Du KAN medbringe: Egne ski/snowboardstøvler, egen hjelm (hjelm medfølger ved udlejning – og hjelm er obligatorisk!).

Du KAN IKKE medbringe: Egne ski/snowboard.

Ski/stave eller snowboard og passende sko samt buffet og drikkelse er med i prisen.

Lørdag d. 23. november:

Busafgang fra Nyborg Ungdomsskole, Hyrdegyden 4, 5800 Nyborg kl. 04.15.

Vi regner med at kunne være i Alpincenter Wittenburg kl. 11.00-18.30.

Vi forventer hjemkomst omkring midnat.

Pris 500,00.